Začínáme

Rádi bychom Vám poděkovali, že jste si zvolili právě naše řešení. Než začnete aplikaci využívat, rádi bychom Vás seznámili s důležitými informacemi, které byste měli vědět.

Jak aplikaci používat

Pokud jste od nás již dostali přihlašovací údaje, máte přístup do aplikace. Pod Vaším účtem máte přiděleny virtuální terminály, které mají unikátní číslo (označované jako TID). K dispozici máte právě tolik TID, kolik jste si jich nechali zřídit a počet lze kdykoliv rozšířit skrze Vašeho obchodního zástupce. Vždy ale platí, že jedno TID lze používat současně vždy jen na jednom zařízení, viz obrázek:

gp_tom_tid.png

Pokud potřebujete Vaše TID používat na jiném zařízení, než aktuálně používáte, stačí se přihlásit na novém zařízení s Vašimi údaji a vybrat si svůj terminál. Následně Vám automaticky zašleme autorizační kód na email, který je potřeba zadat do aplikace a tím se úspěšně přihlásíte. Jestli tedy chcete používat více telefonů současně, je potřeba pro každé mít vlastní TID.

Zkontrolujte si nastavení

Jakmile aplikaci nainstalujete, ověřte si, že máte vše nastaveno pro Vaše zařízení - u některých výrobců je správné nastavení nezbytné pro správnou funkčnost aplikace. Platí to především pro uživatele telefonů Huawei a Xiaomi.

Jak lze nastavit Vaše přístupy do aplikace

Jak jste již zaznamenali, do aplikace se přihlašujete Vaší emailovou adresou, kterou uvedete jako technický kontakt. Pokud například chcete používat aplikaci na dvou telefonech s odlišnými přístupovými údaji nebo potřebujete naopak používat vícero terminálů na jednom zařízení, sdělte toto prosím obchodnímu zástupci před podpisem smlouvy, abychom mohli pro Vás vše správně nastavit.

další kapitola: